от web4you
 

Разбиране на вашите публикации във Facebook

Understanding Your Facebook Post Insights

С над 2 милиарда активни месечни потребители, Facebook е идеалното място да търсите нови клиенти и да общувате със съществуващите си клиенти. Има много възможности за платена реклама в социалната мрежа и простото наличие на профил в сайта може да помогне на потребителите да открият вашия бизнес. С толкова голям трафик във Facebook, не е чудно, че 40 милиона малки бизнеса го използват активно и няма съмнение, че и вашият може да се възползва от това.

Правенето на редовни публикации може да ви помогне да поддържате ангажираност с вашите последователи, но ако наистина искате да се възползвате напълно от платформата, трябва да обърнете внимание кои публикации се представят по-добре.
Запитайте се:

  -Феновете ви предпочитат ли видеоклипове или снимки?

  -Ами връзките към вашия уебсайт или обикновените стари текстови публикации?

  - По кое време на деня вашите публикации получават най-голямо внимание?

Разбирането на всичко това може да ви помогне да определите какъв вид съдържание обичат да виждат вашите последователи във Facebook и от своя страна може да ви помогне да планирате бъдещи публикации, за да привлечете по-добре вниманието им. И така, как да разберете всичко това?

За щастие, Facebook предоставя на бизнеса удобен инструмент за проследяване на публикации в раздела Insights. Научаването как да четете тази диаграма може да разкрие голяма част от информацията, която ви е необходима, за да разберете и да подобрите успеха на кампанията си в социалните медии, така че нека да разгледаме всичко, което обхваща.

  1. Published, Post, Type, and Promote

    Информацията за публикациите ви е добре организирана в удобна диаграма, първите три колони на която обясняват кои публикации разглеждате. Published ви казва кога е направена публикацията, Post ви показва фрагмент от написаното от вас, а Type показва какъв вид съдържание сте споделили. Например правоъгълниците в повечето редове по-горе показват, че публикацията включва снимка, а свързаните помежду си вериги във втората публикация отгоре показват, че връзка е била споделена.

    Последната колона, Promote, ви дава възможност да плащате за реклама, като накара Facebook да показва публикацията ви по-високо в емисиите на вашите последователи, като по този начин увеличава излагането на публикацията ви.

  1. Targeting and Reach

    Колоната Targeting показва кой може да вижда публикациите ви. Във всички случаи по-горе, икона на земното кълбо показва, че публикацията е публикувана; има вероятност и вие да искате повечето от публикациите ви да бъдат публични, за да може всеки да види какво споделяте.

    Reach е общият брой хора, които са видели публикацията ви. Като щракнете върху падащото меню в горната част на диаграмата, тя може да бъде допълнително разбита, за да се покажат няколко полета:

    • Обхват: Органичен/платен (колко хора са видели публикацията ви естествено спрямо колко са я видели, защото сте платили за повишаване).
    • Импресии: Органични/платени (подобно на по-горе, но тези числа също събират показвания от хора, които са видели публикацията ви повече от веднъж).
    • Обхват: фенове спрямо не-почитатели (колко от гледанията са от хора, които харесват страницата ви и колко са от тези, които не’ са).
  1. Engagement

    Докато Reach ви позволява да знаете колко хора са видели публикацията ви, Engagement ви показва колко хора са взаимодействали с нея. Взаимодействието може да бъде почти всичко, което включва щракване, включително харесване или реакция, писане на коментар, споделяне на публикацията ви с други или просто щракване
    на публикацията.

    Броят на хората, които са кликнали върху публикацията, се показва до синя лента, а другите взаимодействия са групирани заедно до лилавата. Подобно на Reach, колоната Engagement може да бъде разделена на няколко категории:

    • Реакции/Коментари/Споделяния (по-конкретна разбивка на статистиката за реакциите).
    • Отрицателна обратна връзка (броят зрители, които са видели публикацията ви и след това я скрили, скрили всичките ви публикации, подали сигнал за публикацията ви като спам или отказахте от харесване страницата ви)
    • Процент на ангажираност (общият процент зрители, които са взаимодействали с публикацията).

    Като се научите как да четете тези прозрения, вие си давате възможност да наблюдавате успеха си в социалните медии и да действате въз основа на данните, които Facebook предоставя свободно. Ако вашите публикации в обикновен текст са докладвани като спам, може би трябва да помислите какво казвате, за да предизвикате тази реакция. Ако публикациите ви със снимки се представят по-добре от вашите видеоклипове, може би трябва да намалите кинематографията и да споделяте повече неподвижни изображения. Ако никой не вижда публикациите ви сутрин, опитайте да изчакате до следобеда, за да споделите съдържанието си.

  1. Не получавате желания обхват от Facebook? Нека Web4You помогне на вашата кампания в социалните медии и цялата ви стратегия за съдържание!

ДА СЕ ЗАХВАЩАМЕ ЗА РАБОТА.

Имате нерешим проблем или дръзка идея?

Ще се радваме да чуем за това.
свържете се с нас