-
Published, Post, Type, and Promote
Информацията за публикациите ви е добре организирана в удобна диаграма, първите три колони на която обясняват кои публикации разглеждате. Published ви казва кога е направена публикацията, Post ви показва фрагмент от написаното от вас, а Type показва какъв вид съдържание сте споделили. Например правоъгълниците в повечето редове по-горе показват, че публикацията включва снимка, а свързаните помежду си вериги във втората публикация отгоре показват, че връзка е била споделена.
Последната колона, Promote, ви дава възможност да плащате за реклама, като накара Facebook да показва публикацията ви по-високо в емисиите на вашите последователи, като по този начин увеличава излагането на публикацията ви.
-
Targeting and Reach
Колоната Targeting показва кой може да вижда публикациите ви. Във всички случаи по-горе, икона на земното кълбо показва, че публикацията е публикувана; има вероятност и вие да искате повечето от публикациите ви да бъдат публични, за да може всеки да види какво споделяте.
Reach е общият брой хора, които са видели публикацията ви. Като щракнете върху падащото меню в горната част на диаграмата, тя може да бъде допълнително разбита, за да се покажат няколко полета:- Обхват: Органичен/платен (колко хора са видели публикацията ви естествено спрямо колко са я видели, защото сте платили за повишаване).
- Импресии: Органични/платени (подобно на по-горе, но тези числа също събират показвания от хора, които са видели публикацията ви повече от веднъж).
- Обхват: фенове спрямо не-почитатели (колко от гледанията са от хора, които харесват страницата ви и колко са от тези, които не’ са).
-
Engagement
Докато Reach ви позволява да знаете колко хора са видели публикацията ви, Engagement ви показва колко хора са взаимодействали с нея. Взаимодействието може да бъде почти всичко, което включва щракване, включително харесване или реакция, писане на коментар, споделяне на публикацията ви с други или просто щракване
на публикацията.Броят на хората, които са кликнали върху публикацията, се показва до синя лента, а другите взаимодействия са групирани заедно до лилавата. Подобно на Reach, колоната Engagement може да бъде разделена на няколко категории:
- Реакции/Коментари/Споделяния (по-конкретна разбивка на статистиката за реакциите).
- Отрицателна обратна връзка (броят зрители, които са видели публикацията ви и след това я скрили, скрили всичките ви публикации, подали сигнал за публикацията ви като спам или отказахте от харесване страницата ви)
- Процент на ангажираност (общият процент зрители, които са взаимодействали с публикацията).
Като се научите как да четете тези прозрения, вие си давате възможност да наблюдавате успеха си в социалните медии и да действате въз основа на данните, които Facebook предоставя свободно. Ако вашите публикации в обикновен текст са докладвани като спам, може би трябва да помислите какво казвате, за да предизвикате тази реакция. Ако публикациите ви със снимки се представят по-добре от вашите видеоклипове, може би трябва да намалите кинематографията и да споделяте повече неподвижни изображения. Ако никой не вижда публикациите ви сутрин, опитайте да изчакате до следобеда, за да споделите съдържанието си.
-
Не получавате желания обхват от Facebook? Нека Web4You помогне на вашата кампания в социалните медии и цялата ви стратегия за съдържание!