-
Чуйте ги, предложете решения
Може да се изкушите да натиснете “скрий” бутон, така че другите ви последователи да не могат да видят какво са казали вашите омаловажители, но преди просто да ги игнорирате, отделете малко време, за да прочетете наистина техните коментари.
Може би някой е имал наистина негативен опит с вашата компания; вместо да се преструвате, че не се е случило, можете да признаете грешката и да се опитате да я поправите. Може да сте в състояние да предложите ефективно решение в собствената си секция за коментари или може да искате да помолите отрицателен коментатор да ви изпрати съобщение, за да можете да говорите повече за въпросния проблем. Така или иначе си давате шанс да спечелите обратно разочарованите клиенти и да запазите лице пред всички останали, които са видели коментара.
-
Кажи истината
Докато някои негативни коментари може да идват от хора с истински проблем, други могат да дойдат от дезинформирани страни или хора, които просто искат да предизвикат проблеми. Така или иначе, ако някой публикува невярна или подвеждаща информация за вас, вземете това като възможност да коригирате този човек и да обясните каква е истината за ситуацията в действителност.
Не отговаряйте със собствената си негативност—ще искате да бъдете учтиви и професионални, без значение колко неуважителен може да изглежда оригиналният коментар—но коригирайте всички разпространявани фалшиви слухове. Отново можете просто да изтриете коментара или да блокирате плаката, но това може да накара да изглежда така, сякаш криете нещо. Като се занимавате директно с проблема, вие изглеждате по-прозрачни и си давате шанс да смачкате дезинформацията, на която други последователи биха могли да повярват иначе.
-
Бъди любезен
Може би можете да решите проблема с негативния коментатор или може би не можете. Независимо от това, трябва да останете позитивни и да се извините, ако не можете да помогнете.
Някои марки са постигнали успех, като правят злобни коментари в Twitter, но това е рискована стратегия, която може да има сериозни обратни последици, особено за по-малките компании, които нямат легиони от лоялни последователи, които биха могли да получат удар от саркастичен отговор. Може да е трудно да се усмихнете в лицето на негативизма, но трябва сериозно да преосмислите, преди да отговорите на лош туйт със собствения си.
Отношенията с клиентите могат да станат трудни на лично ниво, но социалните платформи, които увеличават вашите взаимодействия, за да ги види целият свят, наистина правят реакцията ви към негативна ситуация отражение на това кой сте вие като компания. Не позволявайте на пренебрежителна забележка да навреди на марката ви.
-
Социалните медии могат да бъдат трудни, но експертите в Web4You имат ноу-хау да ви помогнат да изградите успешно социално присъствие. Свържете се с нас днес, за да научите повече за това как можем да ви помогнем.