ot Web4You
 

3 причини, поради които свежото съдържание е жизненоважно за успеха на вашия уебсайт

Fresh Content Importance

Вашият уебсайт е вашият прозорец към света и ако искате той да бъде успешен, тогава този прозорец трябва да остане отворен и да изглежда достатъчно примамливо, за да могат минувачите да искат да погледнат. Просто да имате прозореца не е достатъчно, за да бъдете забелязани, трябва да сменяйте редовно витрината, така че да привлича нови посетители’ очи и дава повод на стари посетители да се върнат и да се огледат повече от веднъж. Без значение какъв тип съдържание създавате, има много причини да добавяте редовно нови парчета.

  1. Google харесва нов материал

    Вашето съдържание е вашата витрина и трябва да се хареса както на истински, живи хора и към търсачките. Не трябва да е изненада, че класирането на Google оказва огромно влияние върху уеб трафика, така че трябва да направите всичко възможно, за да подобрите своя.

    Колкото по-често актуализирате сайта си с нови страници, публикации, видеоклипове или друго съдържание, толкова по-често уеб роботът на търсачката ще спира, за да разгледа наоколо. Редовните качествени актуализации ви дават чести шансове да подобрите индексирането на сайта си.

  1. Новото съдържание може да ви помогне да класирате за нови ключови думи

    Всеки път, когато създавате ново, качествено съдържание, вие създавате нещо, което уебсайтът ви преди не е имал. Дори ако засяга теми, които сте обхванали по-рано, малко по-различен подход може да ангажира аудиторията по нови начини и да използва различни ключови думи и фрази, които търсачките могат да разберат.

    Представете си за момент, че управлявате уебсайт за печене. Може да искате просто да напишете едно парче върху любимата си рецепта за торта, но можете също така да направите повече и вместо това да създадете няколко различни страници, тематични около различни варианти на рецептата.

    Създайте блог за бяла торта с ванилова глазура, след това видео с инструкции за шоколадова торта с шоколадова глазура. След това можете да го смесите и да създадете още две парчета: едно за бяла торта с шоколадова глазура и едно за шоколадова торта с ванилова глазура.

    Дори ако единственото нещо, което наистина променяте между четирите рецепти, е колко какао на прах влиза в тортата, наличието на отделни парчета съдържание, посветени на всеки вариант, може да ви помогне да се класирате за различни набори от ключови думи като “ванилова шоколадова торта, ” “бяла торта с ванилова глазура,” или “ванилия матирана
    шоколадова торта.”

    Да пишете за любимата си торта може да забележите тази рецепта, но подправянето и по този начин ви дава четири шанса да се възползвате от конкретна аудитория, всяка от които търси нещо малко по-различно от останалите.

  1. Актуализациите поддържайте ангажираността на аудиторията ви

    Новият материал е изключително важен, за да бъдете забелязани от търсачките, но е също толкова важен за посетителите, които вече знаят за вас и идват директно на уебсайта ви, вместо да щракнат от търсене с Google. Наистина не е всичко които са различни от другите медийни платформи. Помислете за някои от любимите си телевизионни сериали—колко често гледате един и същи епизод отново и отново? Вероятно не толкова често, нали? Сега помислете кога ще излезе нов епизод; е много по-вероятно да се настроите и да обърнете внимание на това чисто ново съдържание, отколкото на повторение на епизод от миналата седмица, нали?

    Съдържанието на вашия уебсайт може да работи по подобен начин. Ако публиката ви знае, че публикувате редовни актуализации, е по-вероятно посетителите да проверяват често, точно тъй като са склонни да гледат нови епизоди на любимите си предавания през есента в по-голям брой, отколкото при повторения през лятото.

    Просто казано, новото съдържание ви кара да забележите. Независимо дали става въпрос за търсачка, обхождаща мрежата, или реални хора на живо, които търсят отговори на своите нетърпеливи въпроси, предоставянето на редовни, висококачествени актуализации ще ви помогне да се откроите от тълпата.

    Свежото съдържание може да ви забележи, но не и ако е с лошо качество. Dotlogics може да ви помогне да изградите дигиталната стратегия, от която се нуждаете, за да успеете!

Да се захващаме за работа.

Имате нерешим проблем или дръзка идея?

Ще се радваме да чуем за това.
свържете се с нас