Вземете инфографиката!
Ключът към разбирането на гласовото търсене е да разберете как хората го използват. Според eMarketer, близо 112 милиона души, или една трета от населението на САЩ, ще използват гласов асистент поне веднъж месечно на всяко устройство през 2019 г. Въпреки че годините опит с търсачките са научили повечето потребители да използват ключови думи или прости фрази, когато като напишете заявка, гласовото търсене прави много по-разговорен подход. Вместо да въвеждат няколко ключови думи, потребителите задават цели въпроси като “в колко часа затваря пицарията?” или “Кой спечели играта снощи?” и подобни подобни запитвания. Ето какво трябва да знаете, за да включите марката си в действие.
-
БЪДЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ В ВАШАТА ПРОГРАМА ЗА МАРКЕТИНГ НА СЪДЪРЖАНИЕ
Според Hero Digital, “Поддържайте вашия локален SEO актуален с правилна информация. Изберете подходящи бизнес категории.” В допълнение към това, наблюдението и отговарянето на отзиви за вашия бизнес оптимизира способността на марката ви да бъде обхождана от Google, когато потребителите на Google Assistant търсят следващата си вечеря за вкъщи или най-добрия салон за нокти в града. Разбиране на вашите клиенти’ поведението при търсене, чертите на начина на живот и демографските данни също са ключови съображения, когато се определя кои типове фрази трябва да се актуализират постоянно, така че обхватът на аудиторията и издигането на марката да са постижими цели, като се използват ефективни тактики за гласов маркетинг.
Source: voicebot.ai
-
Уверете се, че ВАШИТЕ МЕТАДАННИ СА „ГОВОРИ“
Според уебсайта на Google за разработчици , “Google Assistant използва структурирани данни, които могат да се говорят, за да отговори на актуални запитвания за новини на устройства с интелигентни високоговорители. Когато потребителите поискат новини по конкретна тема, Google Assistant връща до три статии от цялата мрежа и поддържа аудио възпроизвеждане с помощта на TTS за секции в статията със структурирани данни, които могат да се говорят. Когато Google Assistant чете на глас раздел, който може да се говори, той приписва източника и изпраща пълния URL адрес на статията на мобилното устройство на потребителя чрез приложението Google Assistant.” Както можете да видите на изображението по-долу в жълтото
подчертан раздел,Източник: searchenginejournal.com/get-started-schema/204518/#close
-
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ДЕЙСТВИЯТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ VS. ОТГОВОРИ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
Когато решавате да създавайте ефективно съдържание, което е оптимизирано за гласов маркетинг, стратегията трябва да се ръководи от прост въпрос “Искате ли да предоставите информация, която ще бъде представена под формата на отговор на потребителски въпрос или искате потребителят да предприеме конкретно действие? Идеята се фокусира върху това как представеното съдържание всъщност ще адресира проблема или предизвикателството на потребителя. Отговорите ще предоставят отговори от уеб страници, обходени от Alexa и Google, но действията помагат на потребителя да постигне задача, която иначе би трябвало да направи сам ръчно, напр. “Затъмнете светлините” или “Задаване на таймер”. За Google разработчиците могат да използват Google Actions, а за Alexa могат да използват уменията на Alexa, за да създават персонализирани приложения за отговор, задвижвани от платформите’ Технология, задвижвана от AI.
Cisco прогнозира, че 50% от всички заявки за търсене ще се извършват чрез гласов асистент през 2022 г. Независимо дали все още проучвате ефективността на този динамичен тип медия, или в процес на търсене на правилния екип за изграждане на гласа приложение за мечтите на вашата марка няколко неща са верни: гласовият маркетинг току-що започна и няма да отиде никъде и скоро.