-
ПРОСТОТАТА Е КЛЮЧОВА.
Ключът към страхотния UX дизайн е изграждането на интерфейс, който е едновременно естетически провокативен и лесно функционален. Потребителите са възпирани от огромното количество съдържание и функции. Ако дадете на потребителя твърде много възможности за избор, той най-вероятно ще бъде претоварен, разсеян и ще забрави защо изобщо е дошъл във вашия уеб сайт. С текст, базиран на стойност , визуално приятни призиви за действие и интерактивни потребителски пътувания, не можете да загубите вниманието им и шансовете ви за реализация са много по-високи. Apple прави това да изглежда лесно като пай.
Източник:Apple.com
-
ВИЗУАЛНО ИНТЕРЕСНИ
Потребителите днес искат да бъдат впечатлени в рамките на 0,05 секунди от посещението на вашия уебсайт и какъв по-добър начин да ги примамите по-надолу във фунията ви от визуално поразителна фотография? Със сайтове като unsplash.com и pixelbay.com е трудно да се каже, че подобни видове снимки са твърде скъпи или недостъпни, а хората от Squarespace показват, че фотографията с висока разделителна способност наистина може да ангажира сензорното изживяване на потребителя и да осигури незабавно въздействие върху тези, които искат да изберат платформа, на която да изградят нов уебсайт.
Източник: Squarespace.com
-
ФУНКЦИОНАЛЕН ОТ ВЪТРЕ
Докато потапящият UX дизайн вдъхновява творчеството, има и критични най-добри практики за това как трябва да проектирате функционалност в уебсайта на вашата марка. Нетрадиционните менюта и опциите за навигация могат да претоварят потребителя точно както твърде много опции или прекомерен текст. Минимализмът понякога може да бъде ключов. Френската марка за грижа за кожата L’Occitane създаде изключителен сайт, където на началната страница можете да правите всичко - от регистриране на нов акаунт, разговор със специалист на живо, закупуване на продукти или проучване в техния блог, без да се чувствате претоварени от опции за избор .
Източник: https://www.loccitane.com/
-
СИНХРОНИЗАЦИЯ НА МНОГО УСТРОЙСТВА
Клиентите вече очакват безпроблемно потребителско изживяване на всички устройства, на които са влезли. За мобилни устройства, лаптопи, преносими устройства и гласови асистенти, тяхната толерантност към влизане и излизане от приложения, изтегляне на добавки и изпитване на неравностойно ниво на обслужване може да ги дразни достатъчно, за да преминат бързо към друга избрана марка. Amazon проправи пътя за този тип потребителски очаквания, където можете да поръчате извън мобилния си телефон, да получите актуализация за поръчката си по имейл или приложението Alexa и също така да получите визуално и аудио известие на вашето устройство Alexa Show, когато бъде доставено .
Източник: unsplash.com
-
РАЗПРЕДЕЛЕНА РЕАЛНОСТ
Разширената и виртуална реалност все още са в зараждащата си фаза на използване, но марките са осъзнали, че могат да използват интересите на потребителите към напреднали технологии, за да ги накарат да изпробват различни дигитални изживявания с помощта на VR приложения. Чудесен пример за това са Disney Parks. Тъй като опашките за разходки обикновено са доста дълги, чрез приложението Disney Parks семействата могат да видят всичко - от космически ракети, извисяващи се над главите им, до изследване на терена на Междузвездни войни, което се случва навсякъде около тях чрез VR обектив. Това прави чакането да се чувства малко по-кратко, позволява по-голяма връзка между членовете на семейството и най-вече допринася за по-завладяващо потребителско изживяване за марката Disney.
Източник: https://apps.apple.com/us/app/play-disney-parks/id1325935439