-
Използвайте изображения с висока разделителна способност
Малко неща са по-отблъскващи за уеб потребителите от изображенията с ниска разделителна способност. Докато много потребители са на своите телефони, тези смартфони обикновено имат екрани с висока разделителна способност — и много потребители разглеждат вашия сайт и на големите си екрани на лаптопи или настолни компютри. Инвестирайте в професионални портрети на вашите продукти или на хора, които получават вашите услуги. Когато е възможно, избягвайте стокови изображения (или изберете такива, които изглеждат естествени и свързани, а не лъскави и фалшиви). Правилното изображение може да има голяма разлика в това дали страницата на продукта ви е с висока степен на конвертиране.
-
Предложете лента за търсене
Повечето потребители искат да получат това, което търсят и да продължат с деня си. Ако ги принудите да разберат вашата навигационна схема, за да намерят своя продукт, те вероятно ще напуснат — и отведете бизнеса си до някой, който има лента за търсене на сайта си. Работете с вашия дизайнер, за да получите лента за търсене, която е лесна за намиране и използване. Вероятно ще видите тласък на продажбите, тъй като повече потребители намират точно това, което търсят.
-
Запазете бялото пространство
Претрупаният дизайн не само изглежда непрофесионален, но също така може да затрудни потребителите да анализират информацията на вашата страница. Това може да навреди на вашия процент на реализация, защото е по-вероятно потребителите да се разочароват и да напуснат. Вместо това запазете много бяло пространство на всяка страница, от вашите продуктови обяви до отделни продуктови страници до вашия портал за плащане. Бялото пространство помага да привлече идеята на читателя към съдържанието на страницата и намалява разсейването, като по този начин насърчава посетителите да завършат покупка.
-
Оживете своите продуктови описания
Бихте могли да имате най-добрите снимки и уеб дизайн в света, но в крайна сметка посетителите все още искат да знаят, че получават добра стойност за парите си. Това е мястото, където идва описанието на продукта. Вместо да изброявате куп скучни спецификации или функции, съсредоточете се върху предимствата, които вашият продукт ще предостави на клиентите. Разкажете история за това как вашето предложение ще реши на вашите клиенти’ проблеми. Описание на продукта, което вълнува читателя, е 10 пъти по-ефективно от това, което просто описва
продукта.
-
Обобщавайки
В крайна сметка вашето съдържание и дизайн работят заедно, за да превърнат посетителите на уебсайта ви от потенциални клиенти. Когато проектирате вашия сайт за електронна търговия, помислете какво би направило дизайна удобен за потребителя. Съсредоточете се върху писането на съдържание, което отговаря на клиентските въпроси и ги развълнува. След това свържете всичко заедно в сплотен пакет и направете проверката на клиентите лесна и сигурна. Тази стратегия от три точки ще ви помогне да увеличите продажбите си над очакванията ви.
Имате нужда от невероятен сайт за електронна търговия с висока степен на конвертиране? Web4You може да помогне.