-
Кодове за отстъпка
Всеки обича да се чувства специален. Защо не помогнете на клиентите си да увеличат това усещане, като им изпратите специални кодове за отстъпка? Не забравяйте да използвате различни отстъпки за различни покупки и купувачи за максимална ефективност.
-
Купи едно вземи две
Ако някой вече мисли да купи нещо, насърчете го, като му дадете още едно. Когато използват офертата 1+1, клиентите се чувстват така, сякаш получават максимална стойност за парите които плащат.
-
Отстъпка за количество
Това е още една оферта, която може да накара клиентите ви да се почувстват, така че получават най-добрата стойност. Като предлагате отстъпка от цените на едро, вие стимулирате покупката на повече продукт, което може да доведе до много повече печалби. Просто се уверете, че имате инвентар, за да поддържате тази опция!
-
Безплатна доставка
Какво прави Amazon Prime толкова примамлив и успешен? Може да има нещо общо с 2-дневната им доставка. Ако клиент прави сравнително пазаруване и е намерил два идентични продукта на една и съща цена, от кого ще реши да купи? Компанията, която струва по-малко. Обикновено цената за клиентите включва доставка. Като премахнете тези допълнителни разходи, можете да изпреварите конкуренцията и да насърчите дългосрочните продажби.
“Допълнителните такси за доставка по време на процеса на плащане допринасят за изоставяне на количката, известно още като ахилесовата пета на уебсайта за електронна търговия.” -Outerbox
-
Стимулирайте реферали
Хората обичат да дават препоръки. Ако вашите клиенти харесват вашия продукт, те ще искат да кажат на приятелите си за него. Защо да не стимулирате процеса? Когато предлагате отстъпка за препоръка на нов клиент, вие едновременно насърчавате настоящия си клиент да посети отново уебсайта ви, и помагате за привличането на нов трафик. Тази оферта е печеливша.
Когато включвате оферти на вашия сайт за електронна търговия, важно е да подхождате към избора си от гледна точка на клиента. Всички опции, които добавят стойност или спестяват пари, ще бъдат забелязани от вашите клиенти. Вече имате най-добрите продукти/услуги, време е да накарате предложенията на вашия уебсайт да отговарят на вашите
продуктови стандарти.
-
Свържете се с Web4You днес за безплатна оценка и вижте как можем да изведем уебсайта ви за електронна търговия на следващото ниво.