от Web4You
 

5 идеи как да поддържате имейл маркетинга си в правият път

Email Marketing

Без значение какво сте чули, имейлът далеч не е мъртъв. Фактът е, маркетинговите кампании по имейл са едни от най-ефективните начини за предлагане на бизнес онлайн.

Вземете инфографиката!

Според Маркетинг на данни & Анализ (DMA), всеки $1, инвестиран в имейл маркетинг, води до възвръщаемост от $38 — това е умопомрачителните 3800% ROI!

И положителните числа не спират дотук.

  • Имейл маркетингът е 40 пъти по-ефективен за генериране на продажби от каналите в социалните медии.
  • 73% от маркетолозите разглеждат имейла като техен номер едно дигитален маркетингов канал по отношение на възвращаемостта
    върху инвестициите (ROI)
  • Транзакционните имейли, като потвърждения за поръчки и доставка, се отварят 8 пъти повече от
    маркетингови имейли.
  • 58% от Millennials казват, че имейлът е техният предпочитан начин за връзка с марка или компания.

Най-добрата новина е, че не е нужно да сте експерт по имейл маркетинг, за да използвате тактики за имейл, за да видите положителни резултати за сравнително кратък период от време.

Ето шест евтини и силно въздействащи техники за имейл маркетинг, които можете да използвате, за да засилите кампаниите си и да им придадете ново усещане:

  1. Персонализирайте всички имейли

    Маркетолозите, които персонализират своите имейл кампании, имат 2,5 пъти по-висока честота на кликване и генерират 6 пъти повече продажби от кампаниите си. В повечето случаи персонализирането не трябва да е сложно. Според Campaign Monitor абонатите на имейл списъка са с 26 процента по-склонни да отворят имейл с персонализирана тема, а не с общо съобщение. А добавянето на малко персонализиране под формата на обръщение към получателя по име в самия имейл може да направи цялата разлика в успеха на кампаниите.

  1. Правете препоръки за продукти и услуги

    Ако имате съществуващи клиенти, трябва да имате достъп до данни, които показват какви видове продукти или услуги харесват и се интересуват. Тази информация може да се използва за задействане на индивидуални препоръки за продукти. Тези типове имейли предлагат възможност да запазите марката си пред очите на клиентите, като им покажете, че разбирате навиците им и се грижите за интересите им.

  1. Изпращане на известия за изоставяне на пазарска количка

    Много онлайн купувачи разглеждат и изследват продукти с часове–и често дни– преди да вземе решение за покупка. Задържането на вниманието им на този етап може да превърне наблюдателя в купувач. Помислете за използването на техните данни за сърфиране, за да задействате имейл за изоставяне на количката, който държи вашите продукти (и марка) в съзнанието им.

    Email Marketing Techniques
  1. Не пренебрегвайте имейлите, базирани на поводи

    Клиентите искат да почувстват, че означават много повече за вас от просто продажба. Те искат да бъдат третирани като личности. Това може да се постигне чрез изпращане на много персонализирани съобщения до клиентите по специални поводи, независимо дали това е техният рожден ден, годишнина, първа покупка или друг важен етап. Персонализираните съобщения до клиентите могат да извършат много дълъг път за изграждане на доверие и установяване на дългосрочни взаимоотношения, които насочват клиентите обратно във фунията на продажбите.

  1. Интегрирайте социалните медии в усилията по имейл

    Имейлът може да бъде дори още по-мощен маркетингов инструмент, когато се използва заедно със социалните медии. Това означава, че долната част на всеки имейл до клиентите трябва да включва напомняне да следвате акаунтите си в социалните медии (с връзки, разбира се). Също така не би навредило да се изложат предимствата и предимствата на свързването с марката, като например примамване на последователи със специални подаръци и ексклузивни отстъпки. Също така е добра идея да включите бутоните за споделяне в социалните медии в тялото на всички имейл съобщения, така че клиентите да могат да споделят вашите съобщения и съдържание в рамките на собствените си сфери на влияние, като използват простия
    натискане на бутон.

    Заключение

    Когато става въпрос за имейл маркетинг, ангажираността на клиентите е основният двигател на дългосрочната възвръщаемост на инвестициите. Така че, колкото по-ангажиран е списъкът ви с вашите имейл кампании и съдържание, толкова по-вероятно е те не само да отварят имейлите ви, но и да действат според тях.

     Използвайте шестте по-горе метода за да вдъхнете нов живот на имейл кампаниите си и увеличете ангажираността и процента на отваряне. Подобно на други техники за дигитален маркетинг, имейл маркетингът изисква време, усилия и солидна стратегия, за да бъде ефективен и да постигне резултати. Използването на внимателно планиране и изпитани във времето техники ще ви накара да постигнете целите си за имейл маркетинг.

  1. Успешният имейл маркетинг изисква време, усилия и ноу-хау. Dotlogics има повече от десетилетие опит в управлението на големи и малки маркетингови кампании по имейл.

Да се захващаме за работа.

Имате нерешим проблем или дръзка идея?

Ще се радваме да чуем за това.
свържете се с нас