Author
by web4you
 

5 хака за растеж, които да задействат вашия двигател за маркетинг на съдържание през 2022 г

Content Marketing

Нямате време да прочетете 800 думи? Изтеглете нашия лист с една страница!

Маркетингът на съдържанието получава три пъти повече потенциални клиенти от рекламата с платено търсене или поне това е, което Институтът за маркетинг на съдържанието обяви през 2017 г. Искате ли да спечелите клиенти чрез маркетинг на съдържание? Може да бъде предизвикателство да създавате завладяващо съдържание редовно, но по-важното е какво прави съдържанието добро или дори страхотно, така че клиентите наистина да се вълнуват от дигиталните изживявания и продуктите, които сте създали за тях?

Не би трябвало да е изненада за вас, че постигането на по-добро клиентско изживяване произтича директно от това как изграждате, подобрявате и измервате успеха на вашата стратегия за управление на съдържанието. Чудесно начало е редовното добавяне на ново и вълнуващо съдържание към вашия уебсайт , тъй като не само подобрява марката ви Сила на SEO, но това ще повиши цялостното присъствие на марката ви в световната мрежа. Добре проучено, подходящо за аудиторията съдържание примамва нови посетители да разгледат сайта ви, но персонализираните, последователни актуализации за това как марката ви влияе положително върху начина им на живот ще ги накара да се връщат за още.

Не забравяйте, че не е достатъчно просто да поставяте нови страници и публикации в блогове на сайта си. Трябва също така да се уверите, че съдържанието, което създавате, помага на потенциалните клиенти да намерят вашия сайт и обслужва аудиторията, която възнамерявате да обслужвате. Имайки това предвид, събрахме няколко съвета, които да ви помогнат да бъдете забелязани.

  1. Кратко и сладко: Обърнете внимание на заглавието си

    За разлика от традиционните печатни медии, съдържанието на вашия сайт трябва да привлече окото както на читателите, така и на търсачките. Когато формулирате заглавие, по-добре е сбито. Например HelpScout, софтуерна компания за помощно бюро, използва кратки, въздействащи фрази, за да повиши интереса си към публикациите в блога си. Най-добрата практика е цялото ви заглавие да се показва в резултатите от търсачките, така че се опитайте да останете под 60 знака. По този начин всеки, който има достъп до страницата ви чрез резултат от търсенето с Google, ще може да види цялото заглавие, без да щракне върху него. Това ще помогне на вашите читатели да добият по-добра представа за какво е съдържанието ви и ще ги насърчи да щракнат, за да научат повече.

    Heading Tags

    Source: https://www.helpscout.com/

  1. Разбийте го: Създайте лесно смилаемо съдържание

    Изглежда, че обхватът на вниманието намалява с течение на времето, като новата средна продължителност на вниманието е 8 секунди, по-кратка от златната рибка. Когато се представят с изобилие от информация, читателите са склонни да хвърлят бърз поглед, за да видят дали нещо предизвиква интереса им, преди всъщност да прочетат цялото парче. Вземете например на изображението по-долу как Slack привлича вниманието на потребителите към техните призиви за действие, като използва голям, но кратък текст, допълнен от кратко описание на стойността, която целят да предоставят, за да накара потребителите да изпробват своя продукт безплатно или демонстрация в рамките на първите няколко секунди от прегледа на началната страница.

    Когато разделяте публикациите на кратки, лесно смилаеми секции, вие помагате на читателите бързо да определят колко време искат да прекарат в разглеждане на вашето съдържание. Вашата цел е да привлечете читателите си незабавно. След това можете да предадете съобщението си. Разделете написаното с кратки абзаци и субтитри. Удебелен шрифт важни изречения или ключови думи, за да подчертаете най-важните части от работата си. Просто внимавайте да не прекалявате и да удебелите половината от блога си.

    Digestible Content sections

    Source: slack.com

  1. Мислете извън рамките: насочване към вашата аудитория

    Изчислено е, че всеки ден се пишат 2 милиона публикации в блогове, така че ако искате да се откроите, ще трябва да мислите извън рамката. Може да успеете да запълните недостатъчно обслужена ниша с публикациите си, но в действителност все още може да се конкурирате със стотици други сайтове за читатели’ внимание. Намерете стил, който подхожда на вашата марка, и го накарайте да се хареса на вашата аудитория, като анализирате тяхното поведение, тенденции в начина на живот и афинитет към различни видове медии.

    Преценете аудиторията си, за да видите с какви типове публикации обикновено се ангажират. Може да откриете, че те са най-заинтересовани в лични истории или забавни анекдоти. Може би са привлечени от публикации, пълни с факти и цифри. Изпробвайки няколко различни подхода, ще можете да видите кой тип съдържание получава най-голям трафик. Когато намерите стил, който работи, придържайте се към него. Ключът към вашия успех може да бъде намерен чрез проба и грешка. Hubspot подкрепя динамична стратегия за предоставяне на съдържание, от което маркетолозите се нуждаят най-много, по кратък, лесен за смилане начин, когато имат най-голяма нужда от него, беше супер ефективен за създаване на пазарна осведоменост и доверие на потребителите в образователната информация на тяхната марка. способности. Те са насочени към множество аудитории, използвайки този подход, но в същото време осигуряват усещане за персонализиране и уместност на аудиторията в краткостта и яснотата на представеното съдържание.

    Редовните актуализации гарантират, че сте в крак с настоящите тенденции. Завладяващо съдържание, което е подходящо за тук и сега, ще поддържа интереса на вашите читатели. Проверете по-старите страници за остарели теми. Може да искате да актуализирате сайта си, за да включите нова информация по теми, които сте обхванали в миналото.

    Target Audience

    Source: Hubspot.com

  1. Предоставете връзки директно в съдържанието си

    Включването на връзки във вашите статии може да се окаже от полза за вашите читатели, особено когато определяте термини, с които те може да не са запознати. Предоставете връзки към подходящи страници на вашия уебсайт, за да предоставите на читателите си полезна информация, която вече сте обхванали. Това представя вашия сайт като ценен ресурс и също така води до увеличаване на показванията на страници. Вътрешните връзки помагат да изградите своя авторитет с търсачките. Винаги се уверете, че насочвате хората към подходящо съдържание и не ги изпращате спам с ненужни връзки, както се вижда на изображението по-долу.

    Internel Links

    Source: https://monitorbacklinks.com

  1. Получете повече гледания на вашия сайт: Включете бутони за споделяне

    Ако създавате звездно съдържание, вашите читатели естествено ще искат да го споделят. Улеснете клиентите си, като включите бутони за споделяне във всичките си бюлетини, маркетингови кампании по имейл, и в края на всяко писмо, което пишете, особено когато промотирате страници, специфични за продукта, като примера на Walmart, показан по-долу. Опростяването на процеса на споделяне на вашето съдържание ще увеличи броя на гледанията на вашия сайт.

    Без значение в коя индустрия сте, има много интересни теми, които да обхванете. Ако искате да бъдете забелязани, трябва да се откроите. Уверете се, че съдържанието ви е полезно и достъпно, така че хората да могат да намерят сайта ви и да продължават да се връщат за още.

    Share buttons
  1. Искате ли да научите повече за това как можете да използвате входящ маркетинг, за да създадете персонализирано дигитално изживяване на клиентите и да увеличите репутацията на марката?

ДА СЕ ЗАХВАЩАМЕ ЗА РАБОТА.

Имате нерешим проблем или дръзка идея?

Ще се радваме да чуем за това.
свържете се с нас